«
»


Ali je v Portorožu kaj posebnega?

Posted by Mojmir on Jul 1, 2011

Ne, Portorož je žalostna zgodba divjega zahoda!

 

Uvod!

Vsi strokovnjaki za marketing pravijo, da moraš najprej poiskati svoje posebnosti, prednosti oz. področja kjer si drugačen ali pa najboljši. To moraš zapakirati v simpatično, zanimivo in skrivnostno embalažo ter začeti prodajati. Deluješ pa predvsem na ciljno skupino ljudi, ki se najbolj poosebljajo z vrednotami, ki jih proizvod/destinacija zagovarja. To pomeni, da tam kjer je območje namenjeno tehno žurom ne vabiš ljubiteljev globinske meditacije in tistih, ki uživajo v naravi.

 

2. del uvoda!

Priporočljivo je, da si v svojem kraju izmisliš nekaj kar je zanimivo za maso, ki je željna sodelovati v masovnih ekstazah. Kaj imajo Lock Ness, Verona, Dubai, Međugorje, Pariz… kar Portorož nima? Vsak od teh krajev ima nekaj po čemer je razpoznaven. Imajo svojo zgodbo. Portorož žal nima ničesar. Portorož je žal le skupek  nečesa zmetanega na kup. Portorož je zanemarjen in odslužen starejši gospod, ki še živi na stari slavi in na kredit.

 

… »In na koncu! Pariz je romantika, Milano je stil, Nee York je energija, Washungton je moč, Barcelona je kultura in Rio je zabaven. Kakšno identiteto ima Piran?« vir: Strategija razvoja turizma v občini Piran 2009 – 2015

 

Realnost

Hotelirji, ki skrbijo, da preživijo so se odločili v katero smer bodo šli. Na Občini je, da poskrbi, da se v našem kraju kaj premakne na bolje. Ni vse v temu, da se igraš nepremičninarja. Edini predlogi gredo v smer prodaje zemljišč in gradenj megalomanskih objektov. Kaj res nihče nima pojma? Kaj res nikogar nič ne zanima? Kaj res vsi samo hodite v službo? Kaj res nihče ničesar ne vidi?

 

Veliko vprašanj…

In seveda obvezno vprašanje, kdo pa je ta, ki bi lahko kaj spremenil? Ali Občina premore nekoga, ki razmišlja o turizmu? Ali se ljudje, ki delajo v turizmu in za turizem kdaj vsedejo skupaj? Kdo sploh je tisti, ki bi moral razmišljati o spremembah in jih uvajati? Kdo je tisti, ki mora spreminjati dogajanje v kraju? Ali je to TZP, ali je to Avditorij ali pa Urad za gospodarsko dejavnost in turizem na Občini? Ali pa mora sin tapravega končati fax in se bo zanj odprlo delovno mesto?

 

Rešitve ni ali pač…

Portorož tu mislim na celo občino potrebuje nekaj svežega, nekaj novega, nekaj privlačnega. Nekaj o čemer se bo pisalo, govorilo, nekaj kar bo privleklo ljudi. To so lahko posebne prireditve, posebne »zgradbe«, posebni dogodki, posebni magični kraji, posebni ljudje…  Ali to piše v strategiji razvoja turizma v piranski občini?

Po rešitev res ni treba iti daleč. Dovolj bo, če se za začetek zapeljete v Koper. Kako je vse enostavno pa je dovolj, če se spomnete zadnje volilne kampanije.

1 Comment »

vojko:

“spomnete” pove veliko…

July 2nd, 2011 | 1:53 pm
Leave a Reply

Comment