«
»


Gremo v Portl na kofi!

Posted by Mojmir on May 8, 2011

Pred dnevi sem na FB opisal dogodek o tem, kako sem »ljubljančane« slišal, ko so se dogovarjali, da gredo v Portl na kofi. Kar nekaj časa mi je rabilo, da sem skvačkal skupaj kam gredo.

Takrat sem pomislil, in še sedaj sem prepričan, da je to odlično izhodišče za marketinško akcijo »Gremo v Portl na kofi!« Dovolj skrivnosten, dovolj intriganten, dovolj simpatičnen, dovolj samosvoj naslov, ki pritegne in vzbudi radovednost.

Kdo promovira Portorož?

Da je stavek »Gremo v Portl na kofi!« zmagovalni stavek sem prepričan še danes. Ampak kdo ga lahko uporabi?  Kdo lahko trži Portorož, kjer so ciljna skupina mladi, enodnevni gosti? Kdo sploh lahko trži Portorož za enodnevne goste?

Hotelirje to ne zanima, saj v njihovih »prostorih« taki gosti ne trošijo. Gostinci pa so nepovezani in se jim o takih stvareh niti ne sanja. In zakaj le bi oni trošili svoj denar za promocijo Portoroža, če pa inercija dela za njih.

Itak ne štekam…

Sam najverjetneje ne razmišljam pravilno, saj ne poznam vseh razmerij, nimam vseh podatkov in govorim kar tako preko palca, na pamet. Ampak vseeno, tudi vam v razmislek.

TZP promovira hotele in Avditorij ustvarja in promovira prireditve. Kdo promovira kraj? Lahko bi vprašal kdo lahko plača promocijo kraja? Ali pa od kje denar za promocijo kraja? Seveda, iz občinskega proračuna. Ampak kako priti do tega denarja?

Tu pa rabim vašo pomoč.

Ali vsi lokali v občini plačujejo davek po istem ključu?

Prva rešitev…

Lokal v prvi vrsti (ob morju, ob trgu…)  ima boljšo pozicijo, višje cene, pred lokalom se tre potencialnih gostov tudi zato, ker se tam vedno kaj dogaja. Na primer tisti trije lokali na Tartinijevem trgu v Piranu. Vedno, ko je kakšna prireditev na trgu, se njim poveča inkaso tudi na račun prireditve.

Torej, imajo višje cene, ker so v prvi vrsti, več kasirajo (brez, da bi kaj naredili) ker so tam prireditve, davka pa plačajo enako kot zadnja betola v zadnji luknji.

Ali pravilno razmišljam? Če je to res tako, bi ti lokali morali plačati davek na luksuz. A za ta denar bi se moralo točno vedeti, kam gre. Gre v promocijo kraja oz. v prireditve, ki se bodo zgodile prav tam, pred njihovim lokalom.

Druga rešitev…

Evo, tu je en del denarja, s katerim bi lahko financirali en del prireditev. Drugi del pa vidim v tem, da hotelirji tržijo sebe, občina pa sebe.

TICi se dajo v najem, tako se zmanjša strošek plač in izboljša kvaliteta ponudbe. (Da ne bo kdo tega narobe razumel, že sedaj so dekleta zelo prijazna, kvalitetna in tudi ponudba v TICih je na visokem nivoju, ampak, ko je to tvoje, fantazija deluje močneje in ideje kar letijo…).

TZP se zlije z Avditorijem. In kar naenkrat imamo samo enega, ki troši občinski denar in dela izgubo.

In namesto zaključa.

Sam mislim, da je težko biti usklajen, kjer je dosti egotov, kjer je dosti različnih interesov in kjer je dosti javnega denarja…

No ja, mogoče pa je to in tako komu všeč?

1 Comment »

Zora:

promocijsko kulturni kongresni center avditorij portorož piran
rešeno!

July 23rd, 2011 | 8:02 pm
Leave a Reply

Comment