Ne moreš verjet! Za se zjokat…

Napisal Mojmir

Na občini imamo urad za turizem, ki imam besedo turizem le v imenu. V zadnjih 20 letih na naši Občini ni nihče pomislil, da bi s turizmom zaslužili več. In sedaj vidijo rešitev v igrišču za golf…

 

Ali smo slučajno najbolj turistični?

Občina Piran naj bi bila najbolj turistično razvita občina v Sloveniji. Z manj kot 400.000 turisti na leto naj bi ustvarila 20% delež v slovenskem turizmu. Če je najbolj razvita občina, je treba pogledat na Občino kako ji je uspelo ustvariti tak rezultat.

 

Kliknil sem na občinsko internetno stran in prišel do presenetljivih podatkov.

Občina Piran se ponaša z Uradom za gospodarstvo in turizem. Pohvalno! Prav je, da imamo v najbolj turistični občini urad za turizem. Prebral sem si naloge tega urada, ki so nanizane v 32 alinejah. Read the rest of this entry »


12.07.2011 || Kategorija: turizem
3 Comments »

V 7 potezah postani dober organizator prireditev

Napisal Mojmir

Nočeš več le hoditi v službo in želiš nekaj narediti za kraj? Želiš si postati pomemben člen lokalnega družabnega življenja. Je enostavno, sledi naslednjim korakom:

1. Hm, nekaj bi delal. Postavi si vprašanje kaj si želiš narediti. Odgovor je enostaven. Organiziral bi prireditev.

2. Pogledaš na net, kakšne prireditve so v giru. In ker že govorimo o giru pogledaš kaj se dogaja na GIRO news. OK, izbereš si eno kot mušter in jo obdelaš

3. Narediš načrt kaj potrebuješ. Ljudje, material, denar, papirji in prostor. Read the rest of this entry »


08.07.2011 || Kategorija: turizem
No Comments »

Portorož mon amur!

Napisal Mojmir

Portorož nima turističnih atrakcij! Povprečno bivanje v naših hotelih je le 3,6 dneva. Hotelirji niso dobro odigrali svoje vloge. Elitni turizem je šala stoletja!

Malo uvodnega bla blaja:
Turizem temelji na atrakcijah oz. vabah, ki jih ima posamezn kraj za potencialne turiste. Kvalitetna destinacija ni le visok nivo hotelske ponudbe ampak vsota celotne ponudbe/vsebin nekega kraja. Z več sloji in raznolikostjo atrakcij s katerimi destinacija nagovori potencialnega gosta, bolj uspešna je. Avtentičnost in kreativnost sta nadgradnja kvalitete destinacije. Kar pomeni, da fast food varjanta hotelirstva, kjer se prodajajo usluge hotelov, ki so po celem svetu enaki uničijo reprezentativnost, pestrost in bogastvo lokalne kulture. In seveda osiromašijo ponudbo. Dokaz: najmočnejši produkt v Portorožu je tajska masaža. Read the rest of this entry »


08.07.2011 || Kategorija: turizem
1 Comment »

Intervju

Napisal Mojmir
This text will be replaced



02.07.2011 || Kategorija: Uncategorized
2 Comments »

Teh 7 predlogov za dramatično povečanje kvalitete življenja!

Napisal Mojmir

Sedel sem z gospodom, ki mi je rekel, da razen črnega župana nimamo nobene druge zanimivosti. Priznam malo me je sprovociral. Kri mi je stopila v uhlje in zajel sem zrak ter ga vprašal kaj govori. Pa je odgovoril,  ja no razen oljk in malvazije, ki rasteta po celem Mediteranu pa res nimate ničesar. Takrat sem ga ustavil in mu začel naštevati.

 

Ej, res si me razjezil!

Soline, 50 let Forma Vive, Parenzana, Piran, obzidje, Tartini, 500 let prikazovanja Marije v Strunjanu, Portorož, Krog, vasi, Povežimo soline, 514 let smo bili pod Benetkami, Mesečev zaliv, Pomorski krst. Smejal se je, ker me je sprovociral in rekel kaj vam vse to pomaga, če pa nihče ne ve za to? Presenetil sem ga z zgodbo kako je Piran prišel pod Beneško republiko in o prikazovanju Marije v Strunjanu. Želel si je slišati tudi celo zgodbo o strunjanski Mariji. Ko sem končal pripovedovati zgodbo se je smejal še bolj. In mi dobesedno rekel PA VI STE NAJVEČJI BEDAKI NA SVETU!!! Edino kar sem ga prosil je bilo to, če mene izvzame iz tistih vi.

 

Ampak pustimo to. To je le mnenje nekega tipa, ki je marketingar, ki je prepotoval cel svet in dela s svojim denarjem.

 

In tu so predlogi Read the rest of this entry »


02.07.2011 || Kategorija: turizem
5 Comments »

Ali je v Portorožu kaj posebnega?

Napisal Mojmir

Ne, Portorož je žalostna zgodba divjega zahoda!

 

Uvod!

Vsi strokovnjaki za marketing pravijo, da moraš najprej poiskati svoje posebnosti, prednosti oz. področja kjer si drugačen ali pa najboljši. To moraš zapakirati v simpatično, zanimivo in skrivnostno embalažo ter začeti prodajati. Deluješ pa predvsem na ciljno skupino ljudi, ki se najbolj poosebljajo z vrednotami, ki jih proizvod/destinacija zagovarja. To pomeni, da tam kjer je območje namenjeno tehno žurom ne vabiš ljubiteljev globinske meditacije in tistih, ki uživajo v naravi.

 

2. del uvoda!

Priporočljivo je, da si v svojem kraju izmisliš nekaj kar je zanimivo za maso, ki je željna sodelovati v masovnih ekstazah. Kaj imajo Lock Ness, Verona, Dubai, Međugorje, Pariz… kar Portorož nima? Vsak od teh krajev ima nekaj po čemer je razpoznaven. Imajo svojo zgodbo. Portorož žal nima ničesar. Portorož je žal le skupek  nečesa zmetanega na kup. Portorož je zanemarjen in odslužen starejši gospod, ki še živi na stari slavi in na kredit.

 

… »In na koncu! Pariz je romantika, Milano je stil, Nee York je energija, Washungton je moč, Barcelona je kultura in Rio je zabaven. Kakšno identiteto ima Piran?« vir: Strategija razvoja turizma v občini Piran 2009 – 2015

 

Realnost

Hotelirji, ki skrbijo, da preživijo so se odločili v katero smer bodo šli. Na Občini je, da poskrbi, da se v našem kraju kaj premakne na bolje. Ni vse v temu, da se igraš nepremičninarja. Edini predlogi gredo v smer prodaje zemljišč in gradenj megalomanskih objektov. Kaj res nihče nima pojma? Kaj res nikogar nič ne zanima? Kaj res vsi samo hodite v službo? Kaj res nihče ničesar ne vidi?

 

Veliko vprašanj… Read the rest of this entry »


01.07.2011 || Kategorija: turizem
1 Comment »